25 maaliskuuta, 2013

MY FIRST POST AS A BLOGGER

Hiiohoi!


Olen pitkään pohtinut aloittavani blogin pitämisen, mutta nyt sen päätin oikeasti tehdä. Nyt tai ei koskaan, sillä viime päivinä minulla on ollut aikaa keskittyä blogin perustamiseen ja sain tärkeältä ihmiseltä tähän kannustusta, joten miksipä en olisi tätä nyt aloittanut! :)



But who am I?

Ehkä ihan ensimmäiseksi kerron, kuka ihme täällä oikein kirjoittelee. Olen 22-vuotias Mari, best known as Marge, ja asun nykyään Helsingissä (sisäinen landepaukku elää minussa ikuisesti siitä huolimatta;). Muutimme uutenavuotena 2011 tänne yhdessä poikaystäväni kanssa opiskelujen perässä. Niin, minusta tulee parin vuoden päästä sairaanhoitaja. Vapaa-aikani kulutan pääasiassa kavereiden tai poikaystävän kanssa hengaillen ja treenaamassa käyden. Olen (toivottavasti vain hyvällä tavalla) suurisuinen persoona, sillä kun otetaan puheeksi jokin minun lempiaiheistani eli esimerkiksi treenaaminen, vaatteet ja asusteet, kodin sisustaminen, kirppislöydöt tai opiskelijaelämä, niin kyllä juttu lentää! Blogissani tulen kertomaan lähinnä em. lempiaiheistani, mutta varmasti tulee juttua elämäni muistakin asioista ja kokemuksista.



"Be who you want, wear what you like"

Minulle viimeisen muodin seuraaminen ei ole mikään pakkovelvoite, vaan kuljen omia muodin polkujani. Ei haittaa jos joku vaatteistani on out of date, sillä puen päälleni sellaisia vaatteita, jotka tuntuvat mukavilta päällä ja miellyttävät minua itseäni. Haluan muistuttaa teitäkin, että olkaa ihania omia persoonianne, älkääkä antako muotivillitysten tai kauneusihanteiden viedä teitä väkisin mennessään! :) 
Ostan vaatteita useimmin kirppareilta kuin vaatekaupoista. Miksi pitäisi ostaa joku vaate uutena, jos voi ostaa bränikän käytettynä (ja edullisesti) kirpparilta? :) Esimerkiksi UFF:n tasarahapäivät, oi mikä taivas se onkaan! Tulispa ne jo pian...haha. Ei ihme että kaikki kaverit kutsuu mua jo kirppishaukaks! :D


Macklemore on ihan loistava ja tää biisi on niin mulle! 
"But shit, it was 99 cents, buy it, cop it and washing it. 'Bout to go and get some compliments, passing up on those moccasins"



Ehkä tässä oli mun palopuheeni, huomenna voin alkaa postaamaan jostain oikeen kunnolla! Toivottavasti saan lukijoita jo ennestään tutuista, mutta erityisesti tuntemattomista henkilöistä! :>



xoxo, Marge





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti